Standarta aprīkojums ietver apsildāmu stūres ratu un priekšējos sēdekļus, kā arī tālruņa bezvadu lādētāju. Tāpat pieejami arī sportiska profila sēdekļi ar integrētiem galvas balstiem, savukārt vadītāja sēdeklim jau standarta aprīkojumā ir masāžas funkcija. Interjerā redzams arī stilīgs garenisks skaļrunis. Mūziku var klausīties bezvadu režīmā no mobilajām ierīcēm, izmantojot "Android Auto" vai "Apple CarPlay".
"Explorer Premium" līmenī iekļauta B&O skaņu sistēma ar 10 skaļruņiem, savukārt "Dynamic Matrix LED" lukturi aizstāj parastos LED lukturus. Atšķirībā no LED automātiskajām tālajām gaismām šī tehnoloģija nežilbina pretī braucošos pat tad, ja tālās gaismas paliek ieslēgtas.
Lai elektroauto izvēli un iegādi padarītu pēc iespējas vienkāršāku, papildus bagātīgajam standarta aprīkojumam par maksu pieejamas tikai divas ekstras – panorāmas jumts ar vairāk nekā 1 m2 lielu stikla virsmu un "Driver Assist Pack" vadītāja palīgsistēma. Šī pakotne ietver tādas tehnoloģijas kā bagāžnieka vāka elektrisko atvēršanu, projekcijas (head-up) ekrānu vadītājam, 360 grādu kameru un jauno joslas maiņas asistentu.
Minētās tehnoloģijas papildina arī vairāk nekā 15 standarta autovadītāja palīgsistēmas, tostarp inteliģentā adaptīvā kruīza kontrole ar "Stop&Go" funkciju, kā arī drošas izkāpšanas asistents, kurš palīdz izvairīties no sadursmes ar garāmbraucošiem velosipēdistiem.
"Explorer" būs pirmais elektroauto, kas tiks ražots "Ford" rūpnīcā Ķelnē. Šajā elektromobiļu montāžas līnijā uzņēmums ieguldījis divus miljardus ASV dolāru.
Latvijā jaunais modelis maksās, sākot no 37 170 eiro (ieskaitot PVN).