Pārlaicīga elegance un mūsdienīgas inovācijas
Jaunā Ford Capri dizains ir meistarīgs retro elegances un mūsdienu stila apvienojums. Capri ir apveltīts ar kupejas siluetu, kas atsauc atmiņā oriģinālā modeļa garu, un moderna SUV stāju, kas tēlam piešķir robustumu.
4634 mm garais, 1946 mm platais un 1626 mm augstais aerodinamiskais korpuss vizuāli sākas ar sportisku priekšējo režģi, kurā integrētie Dynamic Matrix LED lukturi nepārprotami sasaucas ar priekšteča gaismekļiem. Tam seko lēzens vējstikls, kupejas stila jumta līnija, efektīgi aizmugurējie LED lukturi, kas ietverti melnā ietvarā, bet elektriskās piedziņas dinamisko potenciālu piesaka spēcīgas riteņu arkas.
Ulrihs Kesterss, Ford elektrisko modeļu izstrādes vadītājs: “Izteiksmīgā virsbūve uzlabo aerodinamisko efektivitāti, un tas ir viens no iemesliem, kāpēc jaunais Capri ar pilnu uzlādi spēj nobraukt līdz pat 627 km.”
Zīmīgo formu vēl vairāk izceļ divi efektīgi krāsojuma varianti – Vivid Yellow, kas atgādina par oriģinālā Capri ziedu laikiem, un Blue My Mind. Tos papildina Agate Black, Frozen White, Magnetic Grey un Lucid Red toņi, kas atspoguļo uz nākotni vērsto modeļa būtību. Jau standartā Capri ir aprīkots ar 19 collu diskiem, bet var izvēlēties arī 20 un 21 collas variantu.
Capri salons piedāvā greznu un plašu telpu, kurā apvienoti augstākās kvalitātes apdares materiāli un modernākās tehnoloģijas. Lakonisku 5 collu instrumentu paneli papildina liels augstas izšķirtspējas 14,6 collu SYNC skārienekrāns, kas nodrošina piekļuvi visām automobiļa funkcijām un infoizklaides iespējām. Ergonomiski sēdekļi ar vienlaidu atzveltni sniedz maksimālu komfortu, savukārt panorāmas jumts ļauj salonā ieplūst dienas gaismai.
Sekojot priekšteča garam, pilnībā elektriskais Capri ir ne tikai sportisks, bet arī praktisks. Tā bagāžas nodalījuma lielums ir 570–1510 litri, savukārt novatorisko pieeju salona glabāšanas nodalījumu izveidē apliecina MegaConsole ar 17 litru tilpumu un My Private Locker slēptuve.
“Manuprāt, salonā viss izskatās tieši tā, kā nākotni būtu iztēlojies oriģinālā Capri īpašnieks,” apliecina Ford dizaina nodaļasvadītājs Amko Lēnarts.
Elektriskā piedziņa, kurā satiekas jauda un efektivitāte
Jaunā Ford Capri tehniskais kodols ir moderna elektriskā piedziņa, kas nodrošina aizraujošu veiktspēju un nulles emisiju. Capri ir pieejams divās konfigurācijās, kas apmierinās pat visprasīgākās vēlmes.
Versijā ar aizmugurējo piedziņu Capri ir 77 kWh (neto) akumulators, bet motors attīsta ievērojamu 210 kW (286 ZS) jaudu un 545 Nm griezes momentu, ļaujot no 0 līdz 100 km/h paātrināties 6,4 sekundēs.
Tiem, kuri vēlas vēl vairāk, augstas veiktspējas moeļa versija piedāvā divu motoru konfigurāciju ar visu riteņu piedziņu un 79 kWh akumulatoru. Dzinēju summārā jauda ir 250 kW (340 ZS), un 100 km/h sasniegšanai ir nepieciešamas tikai 5,3 sekundes.
Elektromotoru momentāni pieejamais griezes moments nodrošina dinamiku, kas atgādina oriģinālā Capri sportisko raksturu, taču tā ir apvienota ar ekonomisku braukšanu, ātru uzlādi, kā arī pārliecinošu braukšanu arī tālākos ceļojumos.
Enerģijas patēriņš ir 13,3 un 15,0 kWh uz 100 km, savukārt maksimālā ātrās uzlādes jauda ir 135 un 185 kW, tāpēc uzlādei no 10 līdz 80% nepieciešamas tikai 28 un 26 minūtes, kas garantē minimālu dīkstāvi. Nobraukuma rezerve ar pilnu akumulatoru sasniedz 627 un 592 km (WLTP), tāpēc jaunais Capri ir ideāli piemērots gan ikdienas maršrutiem, gan ceļojumiem.